Удосконалення сучасного урокуяк засіб розвитку творчої особистості вчителя і учня
Перше засідання
1. Бринза Я.С. " Розкриття потенціалу креативності як показник обдарованої дитини"
2. Бринза Я.С. " Інтелектуально - пізнавальні ігри на уроках географії та природознавства"
3.Москаленко Р.С. " Ігри на уроках географії"
4. Сайченко З.М. Гра " Подорож Україною"
5. Шуліка К.С. Розробка уроку " Географічна гра - змагання" з теми " Африка"
6.Гореленко І.Л. " Ігри на уроках географії та природознавства"
7. Рекомендації з підготовки креативного особистісно-орієнтованого уроку
Друге засідання
1. Бринза Я.С. " Розкриття потенціалу креативності як показник обдарованої дитини"
2. Бринза Я.С. " Інтелектуально - пізнавальні ігри на уроках географії та природознавства"
3.Москаленко Р.С. " Ігри на уроках географії"
4. Сайченко З.М. Гра " Подорож Україною"
5. Шуліка К.С. Розробка уроку " Географічна гра - змагання" з теми " Африка"
6.Гореленко І.Л. " Ігри на уроках географії та природознавства"
7. Рекомендації з підготовки креативного особистісно-орієнтованого уроку
Друге засідання
Виявлення ефективних
шляхів формування і розвитку творчих здібностей учнів з використанням ІКТ на уроках географії та
природознавства
2. Москаленко Р.С. Інформаційне забезпечення уроку географії та природознавства
5..Бринза Я.С. " Використання ІКТ на уроках географії як один із засобів розвитку творчої особистості"
ТРЕТЄ ЗАСІДАННЯ
Екологічна
освіта в системі навчальних занять з географії.
Немає коментарів:
Дописати коментар