Приклади використання комп'ютера на уроках.
6 клас
При закріпленні знань, умінь учнів з теми «План місцевості» можна запропонувати учням намалювати певні топографічні знаки (хвойне дерево, мішаний ліс, луки...). Щоб з'ясувати, чи вміють учні орієнтуватися, пропоную накреслити маршрут подорожі (пн.- сх, 90,пд – сх, 180,зх).
Щоб учні краще запам'ятали маршрути подорожей Ібн Батута, Марко Поло, Х. Колумба та ін., їм пропонується визначити ці маршрути за певними кольорами на контурній карті світу.
6 клас
При закріпленні знань, умінь учнів з теми «План місцевості» можна запропонувати учням намалювати певні топографічні знаки (хвойне дерево, мішаний ліс, луки...). Щоб з'ясувати, чи вміють учні орієнтуватися, пропоную накреслити маршрут подорожі (пн.- сх, 90,пд – сх, 180,зх).
Щоб учні краще запам'ятали маршрути подорожей Ібн Батута, Марко Поло, Х. Колумба та ін., їм пропонується визначити ці маршрути за певними кольорами на контурній карті світу.
7 клас
Під час вивчення теми «Географічне положення материка» учні можуть нанести на контурну карту теплі і холодні течії. Вивчаючи рельєф, школярі зафарбовують височини, низовини, гори, рівнини на контурній карті материка. Як інший варіант: учитель наперед зафарбовує основні форми рельєфу, але допускає помилку в їх розташуванні. Під час вивчення теми «Клімат» учні можуть з'ясувати, чи вірно на контурній карті «Кліматичні пояси» позначено характеристику кліматичних поясів (температура повітря, тиск, режим та кількість опадів), або визначити вірність позначення вчителем кліматичних областей.
При вивченні внутрішніх вод пропоную такі види роботи: нанести на контурну карту найбільші річки, озера, або з’ясувати чи вірно вчитель підписав назви озер, річок.
Коли вивчаються природні зони, до виконання подібних завдань можна запропонувати і інші. На моніторі зображено кілька груп з типовими тваринами та рослинами певної природної зони. Учень повинен підписати цю природню зону, або за описом (характеристикою) визначити природну зону (або рослину, тварину).
При вивченні політичної карти пропонується підписати на контурній карті столиці або держави, добрати пари: столиця-держави з певного переліку.
Подібні завдання можна виконувати і при вивченні фізичної географії України у 8 класі.
Під час вивчення теми «Географічне положення материка» учні можуть нанести на контурну карту теплі і холодні течії. Вивчаючи рельєф, школярі зафарбовують височини, низовини, гори, рівнини на контурній карті материка. Як інший варіант: учитель наперед зафарбовує основні форми рельєфу, але допускає помилку в їх розташуванні. Під час вивчення теми «Клімат» учні можуть з'ясувати, чи вірно на контурній карті «Кліматичні пояси» позначено характеристику кліматичних поясів (температура повітря, тиск, режим та кількість опадів), або визначити вірність позначення вчителем кліматичних областей.
При вивченні внутрішніх вод пропоную такі види роботи: нанести на контурну карту найбільші річки, озера, або з’ясувати чи вірно вчитель підписав назви озер, річок.
Коли вивчаються природні зони, до виконання подібних завдань можна запропонувати і інші. На моніторі зображено кілька груп з типовими тваринами та рослинами певної природної зони. Учень повинен підписати цю природню зону, або за описом (характеристикою) визначити природну зону (або рослину, тварину).
При вивченні політичної карти пропонується підписати на контурній карті столиці або держави, добрати пари: столиця-держави з певного переліку.
Подібні завдання можна виконувати і при вивченні фізичної географії України у 8 класі.
9 клас
При вивченні розділу «Україна на карті світу» пропонується визначити, яким кольором зафарбовані на контурній карті країни – сусіди України, визначити вірність назв етнічних земель на контурній карті України.
При вивченні теми «Населення» пропонується скласти стовпчасту, або секторну діаграму «Українська діаспора в країнах світу» за статистичними даними.
Під час вивчення теми «Загальна характеристика господарства України» пропоную закінчити складати таблицю «Галузева структура господарства».
При вивченні електроенергетики можна запропонувати визначити тип електростанції (ТЕС, ГЕС, АЕС), які підписані на контурній карті, за допомогою кольорового фону.
При вивченні металургії України пропоную розвязати задачу: визначте, скільки металу виробить металургійний комбінат з 1,5 млн т руди, якщо він одержує 30% руди з першого рудника, а решту – з другого. Вміст металу з першого рудника становить 15%, а з другого 40%. Під час переробки втрачається 10%. Під час розв'язання задачі пропоную використати калькулятор комп'ютера.
Немає коментарів:
Дописати коментар